Přednosti a rizika různých forem hodnocení žáka : příspěvek pro kulatý stůl SKAV 17. 2. 2005
Motivační funkce hodnocení. Otázka, zda známky mohou mít motivační funkci. Význam zpětné vazby pro kvalitní učení. Přednosti a rizika slovního hodnocení. Nový nástroj hodnocení - portfolio. Potřeba posunu od hodnocení k sebehodnocení. Rámcový vzdělávací program jako šance pro zvýšení smysluplnosti výuky. Rizika zadušení této … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Publikováno v
- Učitelské listy. -- ISSN 1210-7786. -- Roč. 12, č. 8 (2004-2005), s. 5-7
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy: 4
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw104240 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20051221135754.0 | ||
008 | 050407s2004 xr | cze | ||
040 | |a ABA012 |b cze | ||
080 | |a 371.26 |2 undef | ||
080 | |a 159.943 |2 undef | ||
100 | 1 | |a Nováčková, Jana |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Merits and risks of various forms of pupil evaluation |
245 | 1 | 0 | |a Přednosti a rizika různých forem hodnocení žáka : |b příspěvek pro kulatý stůl SKAV 17. 2. 2005 / |c Jana Nováčková |
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy: 4 | ||
520 | |a Motivační funkce hodnocení. Otázka, zda známky mohou mít motivační funkci. Význam zpětné vazby pro kvalitní učení. Přednosti a rizika slovního hodnocení. Nový nástroj hodnocení - portfolio. Potřeba posunu od hodnocení k sebehodnocení. Rámcový vzdělávací program jako šance pro zvýšení smysluplnosti výuky. Rizika zadušení této šance zavedením plošného testování v 5. a 9. ročnících základní školy. | ||
650 | 0 | 7 | |a evaluace |7 ph205091 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a motivace |7 ph115358 |2 czenas |
650 | 0 | 4 | |a motivace učení |
650 | 0 | 7 | |a klasifikace |7 ph137617 |2 czenas |
650 | 0 | 4 | |a zpětná vazba |
650 | 0 | 7 | |a sebepoznání |7 ph116116 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a jakost |7 ph210493 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a učení |7 ph126979 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a slovní hodnocení |7 ph391056 |2 czenas |
650 | 0 | 4 | |a portfolio |
650 | 0 | 4 | |a standardizovaný test |
653 | 0 | |a ročník 5 |a ročník 9 | |
773 | 0 | |t Učitelské listy |x 1210-7786 |g Roč. 12, č. 8 (2004-2005), s. 5-7 |q 12:8 |9 2004-2005 | |
910 | |a ABA012 |x kpw104240 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000985034&local_base=ANL |