Vrchol dobré výuky není v poutavém výkladu učitele = komentář ke článku Evy Maškové Odborně i zábavně
Komentář ke článku zaměřenému na efektivitu výuky (MV, č. 5/2005, s. 11). Základní požadavky na efektivní učení i výuku (pocit bezpečí, smysluplnost, aktivita žáka) podle principu mozkově kompatibilního vzdělávání. Využívání aktivních metod výuky - větší efektivita zapamatování nových informací. Vliv učitele na obsah výuky … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Publikováno v
- Moderní vyučování. -- ISSN 1211-6858. -- Roč. 11, č. 5 (2005), s. 11-12
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy: 3
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw108387 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20060208103139.0 | ||
008 | 060208s2005 xr | cze | ||
040 | |a ABA012 |b cze | ||
080 | |a 371.3 |2 undef | ||
080 | |a 37.012.3 |2 undef | ||
080 | |a 371.321 |2 undef | ||
100 | 1 | |a Nováčková, Jana |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Vrchol dobré výuky není v poutavém výkladu učitele = |b komentář ke článku Evy Maškové Odborně i zábavně / |c Jana Nováčková |
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy: 3 | ||
520 | |a Komentář ke článku zaměřenému na efektivitu výuky (MV, č. 5/2005, s. 11). Základní požadavky na efektivní učení i výuku (pocit bezpečí, smysluplnost, aktivita žáka) podle principu mozkově kompatibilního vzdělávání. Využívání aktivních metod výuky - větší efektivita zapamatování nových informací. Vliv učitele na obsah výuky (výběr učiva). | ||
650 | 0 | 4 | |a obsah výuky |
650 | 0 | 4 | |a učivo |
650 | 0 | 4 | |a vyučovací metoda |
650 | 0 | 4 | |a aktivní metoda |
650 | 0 | 4 | |a efektivnost vzdělávání |
773 | 0 | |t Moderní vyučování |x 1211-6858 |g Roč. 11, č. 5 (2005), s. 11-12 |q 11:5 |9 2005 | |
910 | |a ABA012 |x kpw108387 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000983445&local_base=ANL |