Vrchol dobré výuky není v poutavém výkladu učitele = komentář ke článku Evy Maškové Odborně i zábavně

To chci

Komentář ke článku zaměřenému na efektivitu výuky (MV, č. 5/2005, s. 11). Základní požadavky na efektivní učení i výuku (pocit bezpečí, smysluplnost, aktivita žáka) podle principu mozkově kompatibilního vzdělávání. Využívání aktivních metod výuky - větší efektivita zapamatování nových informací. Vliv učitele na obsah výuky celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jana Nováčková
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Moderní vyučování. -- ISSN 1211-6858. -- Roč. 11, č. 5 (2005), s. 11-12
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy: 3

Zdroj:

Informace o zdroji

MARC

LEADER 00000naa a2200000 a 4500
001 kpw108387
003 CZ PrNK
005 20060208103139.0
008 060208s2005 xr | cze
040 |a ABA012  |b cze 
080 |a 371.3  |2 undef 
080 |a 37.012.3  |2 undef 
080 |a 371.321  |2 undef 
100 1 |a Nováčková, Jana  |4 aut 
245 1 0 |a Vrchol dobré výuky není v poutavém výkladu učitele =  |b komentář ke článku Evy Maškové Odborně i zábavně /  |c Jana Nováčková 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy: 3 
520 |a Komentář ke článku zaměřenému na efektivitu výuky (MV, č. 5/2005, s. 11). Základní požadavky na efektivní učení i výuku (pocit bezpečí, smysluplnost, aktivita žáka) podle principu mozkově kompatibilního vzdělávání. Využívání aktivních metod výuky - větší efektivita zapamatování nových informací. Vliv učitele na obsah výuky (výběr učiva). 
650 0 4 |a obsah výuky 
650 0 4 |a učivo 
650 0 4 |a vyučovací metoda 
650 0 4 |a aktivní metoda 
650 0 4 |a efektivnost vzdělávání 
773 0 |t Moderní vyučování  |x 1211-6858  |g Roč. 11, č. 5 (2005), s. 11-12  |q 11:5  |9 2005 
910 |a ABA012  |x kpw108387 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000983445&local_base=ANL