Výchovné využitie rómskej piesne na 1. stupni ZŠ
Cílem článku je upozornit (na základě zkušeností učitelů romských žáků) na možnosti pedagogického využití romských písní ve výuce. Autor vychází z výsledků dotazníkového šetření mezi učiteli romských žáků na 1. stupni základní školy ve spišském regionu východního Slovenska.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Publikováno v
- Komenský : časopis pro učitele základní školy. -- ISSN 0323-0449. -- Roč. 129, č. 4 (2004/2005), s. 16-22
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy: 12
:
Záznam není součástí řezu
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11104934 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20180825025124.1 | ||
007 | ta | ||
008 | 050607s2004----xr ||||||||||u0|0|||slo|| | ||
040 | |a ABA012 | ||
040 | |b cze | ||
040 | |e AACR2 | ||
040 | |9 1 | ||
041 | 0 | |a slo | |
072 | 7 | |2 Konspekt | |
080 | |2 [u] |a 376.74(=914.99) | ||
080 | |2 [s] |a 398.8 | ||
080 | |2 [u] |a 372.4 | ||
100 | 1 | |4 aut |a Darák, Milan | |
242 | 0 | 0 | |a Educational utilization of Gypsy songs in elementary school |
245 | 1 | 0 | |a Výchovné využitie rómskej piesne na 1. stupni ZŠ / |c Milan Darák |
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy: 12 | ||
520 | |a Cílem článku je upozornit (na základě zkušeností učitelů romských žáků) na možnosti pedagogického využití romských písní ve výuce. Autor vychází z výsledků dotazníkového šetření mezi učiteli romských žáků na 1. stupni základní školy ve spišském regionu východního Slovenska. | ||
650 | 7 | |a Romové | |
650 | 7 | |a výuka | |
650 | 7 | |a vzdělávání | |
650 | 7 | |a zpěv | |
650 | 7 | |a výchovné působení | |
650 | 7 | |a průzkum | |
650 | 7 | |a výsledek výzkumu | |
650 | 7 | |a základní škola | |
650 | 7 | |a první stupeň | |
651 | 7 | |a Slovensko |7 ge128580 | |
653 | |a písně | ||
773 | 1 | |t Komenský : časopis pro učitele základní školy |d Olomouc : Jan Havelka, 1873- |x 0323-0449 |o CZ |g Roč. 129, č. 4 (2004/2005), s. 16-22 |9 2004/2005 | |
910 | |a ABA012 |t rs |