Výchovné využitie rómskej piesne na 1. stupni ZŠ

To chci

Cílem článku je upozornit (na základě zkušeností učitelů romských žáků) na možnosti pedagogického využití romských písní ve výuce. Autor vychází z výsledků dotazníkového šetření mezi učiteli romských žáků na 1. stupni základní školy ve spišském regionu východního Slovenska.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Milan Darák
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Komenský : časopis pro učitele základní školy. -- ISSN 0323-0449. -- Roč. 129, č. 4 (2004/2005), s. 16-22
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy: 12

:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw11104934
003 CZ-PrNPK
005 20180825025124.1
007 ta
008 050607s2004----xr ||||||||||u0|0|||slo||
040 |a ABA012 
040 |b cze 
040 |e AACR2 
040 |9 1 
041 0 |a slo 
072 7 |2 Konspekt 
080 |2 [u]  |a 376.74(=914.99) 
080 |2 [s]  |a 398.8 
080 |2 [u]  |a 372.4 
100 1 |4 aut  |a Darák, Milan 
242 0 0 |a Educational utilization of Gypsy songs in elementary school 
245 1 0 |a Výchovné využitie rómskej piesne na 1. stupni ZŠ /  |c Milan Darák 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy: 12 
520 |a Cílem článku je upozornit (na základě zkušeností učitelů romských žáků) na možnosti pedagogického využití romských písní ve výuce. Autor vychází z výsledků dotazníkového šetření mezi učiteli romských žáků na 1. stupni základní školy ve spišském regionu východního Slovenska. 
650 7 |a Romové 
650 7 |a výuka 
650 7 |a vzdělávání 
650 7 |a zpěv 
650 7 |a výchovné působení 
650 7 |a průzkum 
650 7 |a výsledek výzkumu 
650 7 |a základní škola 
650 7 |a první stupeň 
651 7 |a Slovensko  |7 ge128580 
653 |a písně 
773 1 |t Komenský : časopis pro učitele základní školy  |d Olomouc : Jan Havelka, 1873-  |x 0323-0449  |o CZ  |g Roč. 129, č. 4 (2004/2005), s. 16-22  |9 2004/2005 
910 |a ABA012  |t rs