Závěrečná zpráva o výzkumu vybraných prekonceptů z oblasti přírodovědného vzdělávání : konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání

To chci

V novém Rámcovém vzdělávacím programu je kladen důraz na mezipředmětové vztahy a integrovanou výuku přírodovědných předmětů. Při tvorbě školního vzdělávacího programu by měli spolupracovat učitelé všech předmětů oblasti Člověk a příroda - učitelé fyziky, chemie, biologie, geografie a talé matematiky.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Danuše Nezvalová
Univerzita Palackého. Přírodovědecká fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
91 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2007
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Přírodovědecká fakulta
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-244-1686-1

Zdroj:

Informace o zdroji

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření objednávek/rezervací je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
Dostupnost nelze načíst
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
I 464737
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 H 273874