Závěrečná zpráva o výzkumu vybraných prekonceptů z oblasti přírodovědného vzdělávání : konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání
V novém Rámcovém vzdělávacím programu je kladen důraz na mezipředmětové vztahy a integrovanou výuku přírodovědných předmětů. Při tvorbě školního vzdělávacího programu by měli spolupracovat učitelé všech předmětů oblasti Člověk a příroda - učitelé fyziky, chemie, biologie, geografie a talé matematiky.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 91 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Olomouc :
Univerzita Palackého v Olomouci,
2007
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Přírodovědecká fakulta
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-244-1686-1