Marketingový tip #1 : definujte si reálné a měřitelné cíle

To chci

Článek seznamuje s některými marketingovými tipy, které mohou pomoci při propagaci knihovny. Před začátkem propagace je třeba definovat reálné a měřitelné cíle. K tomu slouží SWOT analýza a metoda SMART, která pomáhá formulovat cíle přesněji. Je zároveň mnemotechnickou pomůckou, podle níž by všechny cíle měly být: specifické, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Barbora Buchtová
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Duha : informace o knihách a knihovnách z Moravy. -- ISSN 0862-1985. -- Roč. 31, č. 1 (2017), s. 10-12
Témata

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření objednávek/rezervací je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
KNIHOVNA KNIH. LITERATURY
KKL - studovna
R.2017 Roč.31 Č.1-4 XII Č/a 176