Inovatívne prvky vo vyučovaní hudby : Energizery I = Innovative components of music instruction : Energizers I. 1
Autorka ve svém článku představuje deset krátkých a snadno proveditelných aktivit, tzv. energizerů, založených na pedagogické praxi. Tyto aktivity oživují hudební výuku na různých školních stupních, motivují žáky, podporují jejich hudební a sociální dovednosti, paměť a měkké dovednosti. Energizery využívají hravý přístup, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- neznámý počet stran
- Publikováno v
- Hudební výchova : časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní. -- ISSN 1210-3683. -- Roč. 32, č. 3 (2024), s. 29-31
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé anglicky, česky
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11537063 | ||
003 | CZ PrNPK | ||
005 | 20241101163924.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 241031s2024 xr |||||||||||||||||slo|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a slo |b slo |b eng | |
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
100 | 1 | |a Strenáčiková, Mária, |d 1976- |7 mzk2014829816 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Inovatívne prvky vo vyučovaní hudby : |b Energizery I = Innovative components of music instruction : Energizers I. |n 1 / |c Mária Strenáčiková |
300 | |a neznámý počet stran | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé anglicky, česky | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a Autorka ve svém článku představuje deset krátkých a snadno proveditelných aktivit, tzv. energizerů, založených na pedagogické praxi. Tyto aktivity oživují hudební výuku na různých školních stupních, motivují žáky, podporují jejich hudební a sociální dovednosti, paměť a měkké dovednosti. Energizery využívají hravý přístup, jenž napomáhá k vytvoření pozitivní a tvůrčí atmosféry ve třídě. Mohou být zapojeny kdykoliv během hodiny - na začátku pro získání pozornosti, uprostřed pro obnovení soustředění či na konci jako opakování učiva. | ||
650 | 7 | |a hudba |2 pedag | |
650 | 7 | |a hudební výchova |7 ph120934 |2 czenas | |
650 | 4 | |a sociální dovednost | |
650 | 7 | |a paměť |7 ph123922 |2 czenas | |
650 | 4 | |a klima třídy | |
650 | 7 | |a pozornost |7 ph115852 |2 czenas | |
650 | 4 | |a vyučovací předmět | |
650 | 4 | |a vyučovací hodina | |
650 | 4 | |a aktivita | |
650 | 4 | |a koncentrace | |
650 | 4 | |a aktivizující metoda | |
650 | 4 | |a učivo | |
653 | 0 | |a písně | |
655 | 7 | |a články |7 fd133976 |2 czenas | |
773 | 0 | |t Hudební výchova : časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní |d Praha : Pedagogická fakulta UK, 1992- |x 1210-3683 |g Roč. 32, č. 3 (2024), s. 29-31 |q 32:3 |9 2024 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11537063 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=002037314&local_base=ANL |