Inovatívne prvky vo vyučovaní hudby : Energizery I = Innovative components of music instruction : Energizers I. 1

To chci

Autorka ve svém článku představuje deset krátkých a snadno proveditelných aktivit, tzv. energizerů, založených na pedagogické praxi. Tyto aktivity oživují hudební výuku na různých školních stupních, motivují žáky, podporují jejich hudební a sociální dovednosti, paměť a měkké dovednosti. Energizery využívají hravý přístup, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Mária Strenáčiková, 1976-
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
neznámý počet stran
Publikováno v
Hudební výchova : časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní. -- ISSN 1210-3683. -- Roč. 32, č. 3 (2024), s. 29-31
Témata
Popis jednotky
Resumé anglicky, česky
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy

Zdroj:

Informace o zdroji

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11537063
003 CZ PrNPK
005 20241101163924.0
007 ta
008 241031s2024 xr |||||||||||||||||slo||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a slo  |b slo  |b eng 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
100 1 |a Strenáčiková, Mária,  |d 1976-  |7 mzk2014829816  |4 aut 
245 1 0 |a Inovatívne prvky vo vyučovaní hudby :  |b Energizery I = Innovative components of music instruction : Energizers I.  |n 1 /  |c Mária Strenáčiková 
300 |a neznámý počet stran 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Resumé anglicky, česky 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a Autorka ve svém článku představuje deset krátkých a snadno proveditelných aktivit, tzv. energizerů, založených na pedagogické praxi. Tyto aktivity oživují hudební výuku na různých školních stupních, motivují žáky, podporují jejich hudební a sociální dovednosti, paměť a měkké dovednosti. Energizery využívají hravý přístup, jenž napomáhá k vytvoření pozitivní a tvůrčí atmosféry ve třídě. Mohou být zapojeny kdykoliv během hodiny - na začátku pro získání pozornosti, uprostřed pro obnovení soustředění či na konci jako opakování učiva. 
650 7 |a hudba  |2 pedag 
650 7 |a hudební výchova  |7 ph120934  |2 czenas 
650 4 |a sociální dovednost 
650 7 |a paměť  |7 ph123922  |2 czenas 
650 4 |a klima třídy 
650 7 |a pozornost  |7 ph115852  |2 czenas 
650 4 |a vyučovací předmět 
650 4 |a vyučovací hodina 
650 4 |a aktivita 
650 4 |a koncentrace 
650 4 |a aktivizující metoda 
650 4 |a učivo 
653 0 |a písně 
655 7 |a články  |7 fd133976  |2 czenas 
773 0 |t Hudební výchova : časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní  |d Praha : Pedagogická fakulta UK, 1992-  |x 1210-3683  |g Roč. 32, č. 3 (2024), s. 29-31  |q 32:3  |9 2024 
910 |a ABA012  |x kpw11537063 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=002037314&local_base=ANL