Počáteční výuka čtení a psaní během pandemie covid-19 z pohledu matek žáků = Initial teaching of reading and writing during the covid-19 pandemic from the perspective of pupils' mothers
Kvalitativní analýza pohledu matek na průběh výuky počátečního čtení a psaní v době epidemie covid-19. Autoři sledovali na výpovědích matek (otcové zapojeni nebyli) obtíže při výuce čtení a psaní související s organizací výuky, technologickým zabezpečením a schopností učit děti číst a psát u šesti respondentek s různým … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Articles
- Physical Description
- neznámý počet stran
- Published in
- E-pedagogium : nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, s ohledem na pedagogiku, speciální pedagogiku a didaktiky oborů. -- ISSN 1213-7758. -- Roč. 22, č. 3 (2022), s. 39-52
- Subjects
- Item Description
- Resumé česky, anglicky
- Bibliography
- Obsahuje bibliografické odkazy
Destination | Link | Link source |
---|---|---|
Web | Link | Neznámý |