Mohou se formativně hodnotit i učitelé?

To chci

Dva předložené texty se zabývají formativním hodnocením studentů učitelství a začínajících učitelů. Autorky prvního článku představují Kartičky pro formativní hodnocení studenta učitelství. Jsou určeny těm, kteří stojí na počátku učitelské dráhy, ale oslovují i všechny učitele, kteří se chtějí dále profesně rozvíjet celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Blanka Vaculík Pravdová
Další autoři
Jitka Michnová
Miroslav Slowik, 1979-
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
Ilustrace, poznámky
Publikováno v
Řízení školy. -- ISSN 1214-8679. -- Roč. 18, č. 9 (2021), s. 22-25
Témata
Popis jednotky
Resumé česky
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy: 2
Obsah
Hlavní název zastřešuje několik krátkých příspěvků na jednotné téma

Zdroj:

Informace o zdroji

Obsah:
  • Hlavní název zastřešuje několik krátkých příspěvků na jednotné téma