Mohou se formativně hodnotit i učitelé?
Dva předložené texty se zabývají formativním hodnocením studentů učitelství a začínajících učitelů. Autorky prvního článku představují Kartičky pro formativní hodnocení studenta učitelství. Jsou určeny těm, kteří stojí na počátku učitelské dráhy, ale oslovují i všechny učitele, kteří se chtějí dále profesně rozvíjet … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- Ilustrace, poznámky
- Publikováno v
- Řízení školy. -- ISSN 1214-8679. -- Roč. 18, č. 9 (2021), s. 22-25
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé česky
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy: 2
- Obsah
- Hlavní název zastřešuje několik krátkých příspěvků na jednotné téma
Obsah:
- Hlavní název zastřešuje několik krátkých příspěvků na jednotné téma