Jak proměnit pregraduální přípravu učitelů? : inspirace ze zahraničí a vize pro ČR

Get it

Příprava učitelů je jedním z klíčů ke kvalitě vzdělávacího systému, protože formuje identitu a kompetence budoucích učitelů, a tak významně ovlivňuje průběh výuky. Autorka textu je členkou týmu programu pro budoucí učitele - Učitel naživo, kde byla provedena rešerše pěti zahraničních systémů přípravy učitelů (Rakousko, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Kateřina Cohnová
Document Type
Articles
Physical Description
Poznámky
Published in
Řízení školy. -- ISSN 1214-8679. -- Roč. 18, č. 6 (2021), s. 29-30
Subjects
Item Description
Resumé česky

Source:

Information about source

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11520007
003 CZ PrNPK
005 20211119091051.0
007 ta
008 211112s2021 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze 
072 7 |a 374  |x Výchova a vzdělávání dospělých. Mimoškolní výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 378.091  |2 MRF 
080 |a 377.8  |2 MRF 
080 |a 37.091.321  |2 MRF 
100 1 |a Cohnová, Kateřina  |4 aut 
242 1 0 |a How to transform undergraduate teacher training? :  |b inspiration from abroad and vision for the Czech Republic 
245 1 0 |a Jak proměnit pregraduální přípravu učitelů? :  |b inspirace ze zahraničí a vize pro ČR /  |c Kateřina Cohnová 
300 |b Poznámky 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Resumé česky 
520 |a Příprava učitelů je jedním z klíčů ke kvalitě vzdělávacího systému, protože formuje identitu a kompetence budoucích učitelů, a tak významně ovlivňuje průběh výuky. Autorka textu je členkou týmu programu pro budoucí učitele - Učitel naživo, kde byla provedena rešerše pěti zahraničních systémů přípravy učitelů (Rakousko, Anglie, Finsko, Švédsko a Estonsko) a v kontextu reformy pregraduální přípravy chystané MŠMT na období 2021-2023 předkládá vizi její proměny. Její úplné znění je dostupné na https://www.ucitelnazivo.cz/files/modely-pregradualni-pripravy-ucitelu-uplna-verze.pdf. 
611 2 4 |a Učitel naživo 
648 4 |a 2021-2023 
650 7 |a vzdělávání  |2 pedag 
650 7 |a další vzdělávání  |7 ph119318  |2 czenas 
650 4 |a učitel 
650 7 |a vzdělávání učitelů  |7 ph158324  |2 czenas 
650 4 |a začínající učitel 
650 4 |a student učitelství 
650 4 |a kvalita vyučování 
650 4 |a kvalita vzdělání 
650 4 |a efektivnost vzdělávání 
650 7 |a profesní příprava  |7 ph134694  |2 czenas 
650 4 |a počáteční profesní příprava 
650 4 |a způsobilost 
650 7 |a nadace  |7 ph123154  |2 czenas 
653 0 |a pregraduální příprava  |a inspirace 
655 7 |a články  |7 fd133976  |2 czenas 
773 0 |t Řízení školy  |x 1214-8679  |g Roč. 18, č. 6 (2021), s. 29-30  |q 18:6  |9 2021 
910 |a ABA012  |x kpw11520007 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001902431&local_base=ANL