Jak proměnit pregraduální přípravu učitelů? : inspirace ze zahraničí a vize pro ČR
Příprava učitelů je jedním z klíčů ke kvalitě vzdělávacího systému, protože formuje identitu a kompetence budoucích učitelů, a tak významně ovlivňuje průběh výuky. Autorka textu je členkou týmu programu pro budoucí učitele - Učitel naživo, kde byla provedena rešerše pěti zahraničních systémů přípravy učitelů (Rakousko, … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Articles
- Physical Description
- Poznámky
- Published in
- Řízení školy. -- ISSN 1214-8679. -- Roč. 18, č. 6 (2021), s. 29-30
- Subjects
- Item Description
- Resumé česky
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11520007 | ||
003 | CZ PrNPK | ||
005 | 20211119091051.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 211112s2021 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b cze | |
072 | 7 | |a 374 |x Výchova a vzdělávání dospělých. Mimoškolní výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 378.091 |2 MRF | ||
080 | |a 377.8 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.321 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Cohnová, Kateřina |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a How to transform undergraduate teacher training? : |b inspiration from abroad and vision for the Czech Republic |
245 | 1 | 0 | |a Jak proměnit pregraduální přípravu učitelů? : |b inspirace ze zahraničí a vize pro ČR / |c Kateřina Cohnová |
300 | |b Poznámky | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé česky | ||
520 | |a Příprava učitelů je jedním z klíčů ke kvalitě vzdělávacího systému, protože formuje identitu a kompetence budoucích učitelů, a tak významně ovlivňuje průběh výuky. Autorka textu je členkou týmu programu pro budoucí učitele - Učitel naživo, kde byla provedena rešerše pěti zahraničních systémů přípravy učitelů (Rakousko, Anglie, Finsko, Švédsko a Estonsko) a v kontextu reformy pregraduální přípravy chystané MŠMT na období 2021-2023 předkládá vizi její proměny. Její úplné znění je dostupné na https://www.ucitelnazivo.cz/files/modely-pregradualni-pripravy-ucitelu-uplna-verze.pdf. | ||
611 | 2 | 4 | |a Učitel naživo |
648 | 4 | |a 2021-2023 | |
650 | 7 | |a vzdělávání |2 pedag | |
650 | 7 | |a další vzdělávání |7 ph119318 |2 czenas | |
650 | 4 | |a učitel | |
650 | 7 | |a vzdělávání učitelů |7 ph158324 |2 czenas | |
650 | 4 | |a začínající učitel | |
650 | 4 | |a student učitelství | |
650 | 4 | |a kvalita vyučování | |
650 | 4 | |a kvalita vzdělání | |
650 | 4 | |a efektivnost vzdělávání | |
650 | 7 | |a profesní příprava |7 ph134694 |2 czenas | |
650 | 4 | |a počáteční profesní příprava | |
650 | 4 | |a způsobilost | |
650 | 7 | |a nadace |7 ph123154 |2 czenas | |
653 | 0 | |a pregraduální příprava |a inspirace | |
655 | 7 | |a články |7 fd133976 |2 czenas | |
773 | 0 | |t Řízení školy |x 1214-8679 |g Roč. 18, č. 6 (2021), s. 29-30 |q 18:6 |9 2021 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11520007 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001902431&local_base=ANL |