Eduzměna : podpořit změnu zdola, vsadit na schopnosti, které tu už jsou
Rozhovor se Zdeňkem Slejškou, ředitelem nadačního fondu Eduzměna. Prvním projektem Eduzměny bude realizace modelu regionální podpory vzdělávání, kdy se na jednom místě zkoncentrují zdroje finanční i lidské, podpoří se snahy šikovných lidí v daném regionu a postupně se budou přidávat další inovátoři. Klíčové skupiny pro zapojení … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 1 ilustrace, 1 poznámka
- Publikováno v
- Řízení školy. -- ISSN 1214-8679. -- Roč. 16, č. 6 (2019), s. 46-48
- Témata
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11474494 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20190918093142.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 190910s2019 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.014 |2 MRF | ||
080 | |a 37.014.543 |2 MRF | ||
080 | |a 061.27 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Slejška, Zdeněk, |d 1974- |7 mzk2008469136 |4 ive | |
242 | 1 | 0 | |a Eduzměna : |b educational project to support skills that are already there |
245 | 1 | 0 | |a Eduzměna : |b podpořit změnu zdola, vsadit na schopnosti, které tu už jsou / |c Zdeněk Slejška ; [Autor interview] Jitka Polanská |
300 | |b 1 ilustrace, 1 poznámka | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Rozhovor se Zdeňkem Slejškou, ředitelem nadačního fondu Eduzměna. Prvním projektem Eduzměny bude realizace modelu regionální podpory vzdělávání, kdy se na jednom místě zkoncentrují zdroje finanční i lidské, podpoří se snahy šikovných lidí v daném regionu a postupně se budou přidávat další inovátoři. Klíčové skupiny pro zapojení do projektu jsou rodiče, učitelé, ředitelé a zřizovatelé škol. Postupně se program Eduzměny rozšíří na zaměstnavatele v regionu, pedagogické fakulty a obecně na programy přípravy budoucích učitelů i politiků. Rozhovor dále obsahuje důležité otázky směřující k harmonogramu, výhledům, udržitelnosti i rizikům projektu, motivaci, pilotní intervenci a přínosu pro vzdělávání. | ||
610 | 2 | 4 | |a Eduzměna (nadační fond) |
650 | 7 | |a školství |7 ph116829 |2 czenas | |
650 | 4 | |a systém výchovy a vzdělávání | |
650 | 4 | |a projektování systému | |
650 | 7 | |a nadace |7 ph123154 |2 czenas | |
650 | 4 | |a finanční zdroje | |
650 | 4 | |a sponzorování | |
650 | 7 | |a inovace ve vzdělávání |7 ph242427 |2 czenas | |
650 | 4 | |a projekt | |
650 | 7 | |a motivace |7 ph115358 |2 czenas | |
650 | 4 | |a úroveň vědomostí | |
650 | 7 | |a vzdělávání |7 ph127311 |2 czenas | |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
653 | 0 | |a udržitelný rozvoj | |
700 | 1 | |a Polanská, Jitka |4 ivr | |
773 | 0 | |t Řízení školy |x 1214-8679 |g Roč. 16, č. 6 (2019), s. 46-48 |q 16:6 |9 2019 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11474494 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001807968&local_base=ANL |