Podpora prodeje vybraných produktů potravinářského průmyslu = Sales promotion of selected products in food processing industry

To chci

Článek se věnuje analýze predikovatelnosti dopadu prodejně podpůrných kampaní potravinářských výrobků prostřednictvím tzv. semiparametrického přístupu. Výstupem tohoto modelovacího přístupu jsou tak zvané „deal effect“ křivky, které ukazují, jak konkrétní výše ceny produktu ovlivní budoucí objem prodejů. Z výstupů případové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ladislav Stejskal, 1979-
Další autoři
Jana Stávková, 1947-
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
3 il.
Publikováno v
Kvasný průmysl. -- ISSN 0023-5830. -- Roč. 58, č. 6 (2012), s. 178-182
Témata
Popis jednotky
3 obr.

Zdroj:

Informace o zdroji

Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web Plný text Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL
Web Plný text Národní technická knihovna
Web Resumé Národní technická knihovna