Kvantitativní systemizace a vizualizace dat v marketingovém výzkumu: determinanty výběru potravin = Quantitative data systemization and visualisation in marketing research: groceries selection determinants

To chci

The paper aims to fill in the gap in effective interpretation of the results obtained when systemizing the marketing data by cluster analysis. The graphic visualization of the cluster analysis results is developed in the way the marketing information can be more easily readable and interpretable. Using the primary research data concerning decision making process celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Janová
Další autoři
Ladislav Stejskal, 1979-
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
8 il.
Publikováno v
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. -- ISSN 1211-8516. -- Roč. 58, č. 6/I (2010), s. 179-187
Témata
Popis jednotky
4 grafy, 4 tabulky
Bibliografie
Literatura na s. 187

Zdroj:

Informace o zdroji

Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web Odkaz Česká zemědělská a potravinářská bibliografie
Web Plný text Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL