Management značky jako součást strategického řízení podniku

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Zuzana Švandová, 1961-
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Ekonomické problémy transformace hospodářství České republiky s přihlédnutím ke specifikům Euroregionu Nisa. -- S. 189-194
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii

Zdroj:

Informace o zdroji

MARC

LEADER 00000naa a2200000 a 4500
001 an2008lim01136
003 CZ LiKVK
005 20080828113133.4
007 ta
008 080827s2001 xr f b 000 0 cze d
040 |a LIA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.6  |2 MRF-sel 
100 1 |a Švandová, Zuzana,  |d 1961-  |7 ola2005262931  |4 aut 
245 1 0 |a Management značky jako součást strategického řízení podniku /  |c Zuzana Švandová 
504 |a Obsahuje bibliografii 
653 0 |a obchodní značky  |a firemní značky  |a management 
773 0 |t Ekonomické problémy transformace hospodářství České republiky s přihlédnutím ke specifikům Euroregionu Nisa  |d Liberec : Technická univerzita, 2001  |z 80-7083-540-0  |g S. 189-194  |9 2001 
910 |a LIA001  |x an2008lim01136 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001173154&local_base=ANL