Cooperation tendencies and alternative milk marketing channels of dairy producers in Turkey: A case of Menemen = Družstevní tendence a alternativní marketingové kanály využívané producenty mléka v Turecku: případová studie Menemen

To chci

Cílem této studie je analyzovat družstevní spolupráci a marketingovou strukturu producentů mléka v Menemen-Izmiru v Západním Turecku. Podle výsledků této studie je 70 % producentů podílníky družstev a 49,2 producentů je členy Národní zemědělské komory. 47,2 % celkové produkce mléka zemědělských podniků je prodána pouličním prodavačům celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
M.M. Artukoglu
Další autoři
A. Olgun
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
5 il.
Publikováno v
Agricultural Economics. -- ISSN 0139-570X. -- Roč. 54, č. 1 (2008), s. 32-37
Témata
Popis jednotky
1 schema, 4 tabulky
Bibliografie
Bibliografie na s. 36-37 (16 zázn.)

Zdroj:

Informace o zdroji

MARC

LEADER 00000naa a2200000 a 4500
001 czpb000104689
003 CZ PrUZP
005 20100104145246.0
007 ta
008 080213s2008 xr a f b 000 0 eng d
040 |a ABA009  |b cze 
041 1 |a eng  |b eng  |b cze 
043 |a a-tu--- 
072 7 |a 63  |x Zemědělství a příbuzné oblasti vědy a techniky  |2 Konspekt  |9 24 
080 |a 631.1  |2 MRF-sel 
100 1 |a Artukoglu, M.M.  |u University of Ege, Faculty of Agriculture, Department of Agricultural Economics, Bornova-Izmir, Turkey  |4 aut 
245 1 0 |a Cooperation tendencies and alternative milk marketing channels of dairy producers in Turkey: A case of Menemen =  |b Družstevní tendence a alternativní marketingové kanály využívané producenty mléka v Turecku: případová studie Menemen /  |c M.M. Artukoglu, A. Olgun 
246 3 1 |a Družstevní tendence a alternativní marketingové kanály využívané producenty mléka v Turecku: případová studie Menemen 
300 |b 5 il. 
500 |a 1 schema, 4 tabulky 
504 |a Bibliografie na s. 36-37 (16 zázn.) 
520 3 |a Cílem této studie je analyzovat družstevní spolupráci a marketingovou strukturu producentů mléka v Menemen-Izmiru v Západním Turecku. Podle výsledků této studie je 70 % producentů podílníky družstev a 49,2 producentů je členy Národní zemědělské komory. 47,2 % celkové produkce mléka zemědělských podniků je prodána pouličním prodavačům mléka, 36,11 % menším zpracovatelským podnikům, 10,1 % je prodáváno přímo spotřebitelům a 6,6 % mlékárnám. Tržní ceny krmiv jsou o 5 % vyšší než ceny družstev. Hlavním problémem ve vztahu k organizaci a marketingu je nedostatek znalostí v produkční oblasti, nízké ceny mléka a vysoké náklady produkce. 
520 3 |a The aims of this study are to determine the cooperation of milk producers and to analyze the milk marketing structure in Menemen-Izmir, West Turkey. According to the results of this study, 70% of the producers are the shareholders of the cooperatives, 49.2% of the producers are members of the National Chamber of Agriculture. In this study, 47.20% of total milk production in the farms is marketing to street sellers, 36.11% is marketing to small scale milk processing plants, 10.1% is marketing directly to consumer and 6.6% is marketing to dairy factories. Also, feed prices in the market are 5% higher than the prices of cooperatives. The main problems related to organization and marketing together are the lack of knowledge in production, low milk prices and the high cost of production.  |9 eng 
546 |a Anglický text, anglický a český abstrakt 
650 0 7 |a marketing  |2 agrovoc 
650 0 7 |a odbytové cesty  |2 agrovoc 
650 0 7 |a družstevní odbyt  |2 agrovoc 
650 0 7 |a mléko  |2 agrovoc 
650 0 7 |a ceny  |2 agrovoc 
650 0 7 |a produkce mléka  |2 agrovoc 
650 0 7 |a mléčné farmy  |2 agrovoc 
650 0 7 |a výrobní náklady  |2 agrovoc 
650 0 9 |a MARKETING 
650 0 9 |a MARKETING CHANNELS 
650 0 9 |a COOPERATIVE MARKETING 
650 0 9 |a MILK 
650 0 9 |a PRICES 
650 0 9 |a MILK PRODUCTION 
650 0 9 |a TURKEY 
650 0 9 |a DAIRY FARMS 
650 0 9 |a PRODUCTION COSTS 
651 7 |a Turecko  |7 ge131143  |2 czenas 
653 0 |a případová studie 
700 1 |a Olgun, A.  |u University of Ege, Faculty of Agriculture, Department of Agricultural Economics, Bornova-Izmir, Turkey  |4 aut 
773 0 |t Agricultural Economics  |x 0139-570X  |g Roč. 54, č. 1 (2008), s. 32-37  |q 54:1  |9 2008 
856 4 1 |u https://www.agriculturejournals.cz/web/agricecon.htm?volume=54&type=volume#No. 1  |q text/pdf  |y Plný text  |4 N 
910 |a ABA009  |x czpb000104689 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001110821&local_base=ANL