Výchovné využitie rómskej piesne na 1. stupni ZŠ

To chci

Cílem článku je upozornit (na základě zkušeností učitelů romských žáků) na možnosti pedagogického využití romských písní ve výuce. Autor vychází z výsledků dotazníkového šetření mezi učiteli romských žáků na 1. stupni základní školy ve spišském regionu východního Slovenska.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Milan Darák, Prof., PhDr., PhD.
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Komenský. -- ISSN 0323-0449. -- Roč. 129, č. 4 (2004-2005), s. 16-22
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy: 12

Zdroj:

Informace o zdroji

MARC

LEADER 00000naa a2200000 a 4500
001 kpw104934
003 CZ PrNK
005 20051221141450.0
008 050516s2004 xr | slo
040 |a ABA012  |b cze 
080 |a 376.74(=914.99)  |2 undef 
080 |a 398.8  |2 undef 
080 |a 372.4  |2 undef 
100 1 |a Darák, Milan,  |c Prof., PhDr., PhD.  |4 aut 
242 1 0 |a Educational utilization of Gypsy songs in elementary school 
245 1 0 |a Výchovné využitie rómskej piesne na 1. stupni ZŠ /  |c Milan Darák 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy: 12 
520 |a Cílem článku je upozornit (na základě zkušeností učitelů romských žáků) na možnosti pedagogického využití romských písní ve výuce. Autor vychází z výsledků dotazníkového šetření mezi učiteli romských žáků na 1. stupni základní školy ve spišském regionu východního Slovenska. 
650 0 7 |a Romové  |7 ph118051  |2 czenas 
650 0 7 |a studium a výuka  |7 ph136700  |2 czenas 
650 0 7 |a vzdělávání  |7 ph127311  |2 czenas 
650 0 7 |a zpěv  |7 ph127679  |2 czenas 
650 0 4 |a výchovné působení 
650 0 4 |a průzkum 
650 0 4 |a výsledek výzkumu 
650 0 4 |a základní škola 
650 0 4 |a první stupeň 
651 7 |a Slovensko  |7 ge128580  |2 czenas 
653 0 |a píseň 
773 0 |t Komenský  |x 0323-0449  |g Roč. 129, č. 4 (2004-2005), s. 16-22  |q 129:4  |9 2004-2005 
910 |a ABA012  |x kpw104934 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000984385&local_base=ANL