Cesty k žákovskému objevování matematiky

To chci

Zařazování didaktických her do výuky matematiky má, ve srovnání s tradičním pojetím výuky, řadu nesporných předností. Hravé formy získávání poznatků jsou pro žáky přitažlivější a přínosnější. Autorky článku dokládají na dvou příkladech (na hře s kartičkami a hře s prvočísly), že právě hra dovoluje dětem provádět celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eva Krejčová
Další autoři
Marta Volfová
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Komenský. -- ISSN 0323-0449. -- Roč. 128, č. 5 (2003-2004), s. 26-27
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy: 3

MARC

LEADER 00000naa a2200000 a 4500
001 kpw104374
003 CZ PrNK
005 20060608172335.0
008 050413s2003 xr | cze
040 |a ABA012  |b cze 
080 |a 372.851  |2 undef 
080 |a 371.382  |2 undef 
100 1 |a Krejčová, Eva  |4 aut 
242 1 0 |a Ways to pupils' discovery of mathematics 
245 1 0 |a Cesty k žákovskému objevování matematiky /  |c Eva Krejčová, Marta Volfová 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy: 3 
520 |a Zařazování didaktických her do výuky matematiky má, ve srovnání s tradičním pojetím výuky, řadu nesporných předností. Hravé formy získávání poznatků jsou pro žáky přitažlivější a přínosnější. Autorky článku dokládají na dvou příkladech (na hře s kartičkami a hře s prvočísly), že právě hra dovoluje dětem provádět vlastní myšlenky, formulovat domněnky, objevovat a konstruovat. Hra dětem umožňuje vytvářet "vlastní" matematiku. 
650 0 7 |a matematika  |7 ph117231  |2 czenas 
650 0 7 |a studium a výuka  |7 ph136700  |2 czenas 
650 0 4 |a didaktická hra 
650 0 7 |a hra  |7 ph125799  |2 czenas 
650 0 4 |a forma výuky 
650 0 4 |a žák 
650 0 7 |a kreativita  |7 ph121937  |2 czenas 
650 0 4 |a samostatnost 
650 0 4 |a ukázka 
650 0 4 |a vzor 
700 1 |a Volfová, Marta  |4 aut 
773 0 |t Komenský  |x 0323-0449  |g Roč. 128, č. 5 (2003-2004), s. 26-27  |q 128:5  |9 2003-2004 
910 |a ABA012  |x kpw104374 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000984275&local_base=ANL